Продавець СHEESE MASTER розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1678 відгуків
CHEESE MASTER
+380 (63) 605-11-81
+380 (67) 619-85-57
+380 (66) 110-16-45

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо товар відповідає умовам: *товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; *товар повністю укомплектований і збережене фабричне пакування; *збережені всі ярлики та заводське маркування; *товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Щоб повернути товар, Вам необхідно зв'язатися за тел. 063 605 11 81, пояснити причину повернення. Покупцеві потрібно запакувати товар і відправити на узгоджену з менеджером адресу. Зворотна доставка відбувається за рахунок продавця виключно національним оператором поштового зв'язку компанією УКРПОШТА. Реквізити зворотної доставки продавця, а також реквізити для повернення грошей покупцеві або поштові реквізити покупця, у разі обміну товару, ОБОВ’ЯЗКОВО мають бути узгоджені з продавцем ПЕРЕД ВІДПРАВКОЮ товару продавцю. Повернення грошей відбувається після отримання поверненого товару та перевірки на відповідність його умовам повернення. Термін перевірки товару та повернення грошей покупцеві після отримання товару продавцем — 2 робочих дні. Магазин НЕ ПРОВОДИТЬ ОБМІН або повернення, якщо пройшло БІЛЬШЕ 14 ДНІВ від моменту отримання замовлення, а також, якщо товар пошкоджений клієнтом і/або не відповідає умовам вище. Якщо куплений вами товар виявився неякісним із найрізноманітніших причин, наприклад: *заводський брак (поломка внаслідок заводського браку, погано працюючий товар); *несправні окремі частини й елементи; *дефекти іншого характеру, що не дають змогу користуватися товаром у тій мірі, у якій це необхідно тощо. *пошкодження під час доставки (якщо ви виявили пошкодження під час отримання замовлення вам обов'язково необхідно скласти акт пошкодження з поштовою службою та передати його нам) Вам необхідно зв'язатися з менеджером за тел. 0636051181, пояснити проблему та повернути товар для перевірки. За результатами перевірки якості, якщо брак підтвердиться, Вам повернуть гроші або обміняють товар впродовж двох робочих днів. Повернення грошей за доставку товару покупцеві відбувається тільки в разі повернення якісних товарів згідно з описом вище. Повернення грошей за доставку товару покупцеві в разі повернення товарів належної якості не провадиться. На електронні прилади діє гарантія 14 днів з дня купівлі.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner