Продавець СHEESE MASTER розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1946 відгуків
CHEESE MASTER
+380 (63) 605-11-81
+380 (67) 619-85-57
+380 (66) 110-16-45

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • СамовивізБезкоштовноСамовивіз можливий за адресою вул. Івана Мазепи, 112, Чернігів, Україна . Після вашого онлайн замовлення з вами зв'яжеться оператор і повідомить терміни готовності замовлення до видачі і допоможе вам нас знайти . Обов'язково перед поїздкою до нас погодьте з оператором готовність замовлення! Схему проїзду ви можете переглянути на сторінці контакти.
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 500 ₴.БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА "Укрпоштою" при замовленні у ВІДДІЛЕННЯ тариф Стандарт. АДРЕСНА ДОСТАВКА "Укрпоштою" ПЛАТНА згідно з тарифами поштового оператора. Доставка у ВІДДІЛЕННЯ "Укрпошта стандарт" по Україні (вибрати: Укрпошта стандарт - у відділення) від 35 грн. Термін доставки – від 3 до 6 днів. Безкоштовна доставка при замовленні від 500 грн. АДРЕСНА доставка "Укрпошта стандарт" по Україні (вибрати: Укрпошта стандарт - доставку кур'єром) від 60 грн. Термін доставки – від 3 до 6 днів. ПЛАТНА доставка згідно з тарифами поштового оператора. Доставка у ВІДДІЛЕННЯ "Укрпошта експрес" по Україні (вибрати: Укрпошта експрес - у відділення) від 45 грн. Термін доставки від 2 до 4 днів. Безкоштовна доставка при замовленні від 500 грн. АДРЕСНА доставка "Укрпошта експрес" по Україні (вибрати: Укрпошта експрес - доставку кур'єром) від 70 грн Термін доставки від 2 до 4 днів. ПЛАТНА доставка згідно з тарифами поштового оператора. Точна вартість доставки та передбачувані терміни відправлення та доставки будуть розраховані оператором та повідомлені клієнту.
  • Магазини RozetkaМінімальна сума замовлення 350 грн. Покупці зможуть оформити замовлення з доставкою в точки видачі ROZETKA тільки від тієї суми, що вказана як мінімальна.
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 500 ₴.БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА "Новою поштою" тільки при замовленні в ПОШТОМАТ або ВІДДІЛЕННЯ. АДРЕСНА ДОСТАВКА "Новою поштою" ПЛАТНА згідно з тарифами поштового оператора. Доставка у ПОШТОМАТ "Нова пошта" по Україні (вибрати: Нова пошта - поштомат по Україні) від 50 грн Термін доставки – від 1 до 3 днів. Безкоштовна доставка при замовленні від 500 грн. Доставка у ВІДДІЛЕННЯ "Нова пошта" по Україні (вибрати: Нова пошта - у відділення по Україні) від 50 грн Термін доставки – від 1 до 3 днів. Безкоштовна доставка при замовленні від 500 грн. АДРЕСНА доставка "Нова пошта" по Україні (вибрати: Нова пошта - кур'єром) від 85 грн Термін доставки – від 1 до 3 днів. ПЛАТНА доставка згідно тарифів поштового оператора. Точна вартість доставки та передбачувані терміни відправлення та доставки будуть розраховані оператором та повідомлені клієнту.

Способи оплати

  • Пром-оплатаБезпечна онлайн оплата на Prom.ua Ви оплачуєте замовлення картою онлайн. Продавець отримує гроші, після того, як ви заберете товар поштою. Якщо товар не підійде або ви відмовитесь від замовлення, гроші вам повернутися на карту. Безпечна онлайн оплата на Prom.ua Ви оплачуєте замовлення карткою онлайн. Продавець отримує гроші після того, як ви заберете товар на пошті. Якщо товар не підійде або ви відмовитеся від замовлення, гроші повернуться вам на картку.
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayОплата провадиться автоматично при підтвердженні замовлення на сайті. Замовлення буде надіслано після отримання платежу, при цьому ви отримаєте смс з номером поштової накладної. Якщо ми виявимо проблему з обробкою платежу або замовлення (неправильно вказані поштові реквізити), то менеджер зв'яжеться з вами.
  • Оплата на карту Приватбанку.Ви можете зробити платіж на карту Приватбанку, ви зможете зробити оплату через систему Приват24 або через термінал. Вибравши цей спосіб оплати ви отримаєте смс-повідомлення з реквізитами картки для оплати після обробки замовлення менеджером. Замовлення буде надіслано після отримання підтвердження про оплату. (Будь ласка, повідомте будь-яким зручним способом (вкажіть прізвище або номер замовлення та суму) для прискорення обробки вашого платежу)
  • Оплата на карту МонобанкуВи можете зробити платіж на картку Монобанку. Вибравши цей спосіб оплати, ви отримаєте смс з реквізитами картки для оплати після обробки замовлення менеджером. Замовлення буде надіслано після отримання підтвердження про оплату. (Будь ласка, повідомте будь-яким зручним способом (вкажіть прізвище або номер замовлення та суму) для прискорення обробки вашого платежу)
  • Безготівковий розрахунокВи можете зробити платіж на розрахунковий рахунок підприємця згідно з виписаним рахунком. ФОП 2 - група єдиного податку. Ми не є платниками ПДВ. Після отримання замовлення з вами зв'яжеться менеджер і надішле вам рахунок та смс з реквізитами для оплати. Замовлення буде надіслано після отримання платежу.
  • ПісляплатаОплата при отриманні замовлення у відділенні "Нова пошта". Замовлення буде відправлено після отримання підтвердження від клієнта (наш менеджер буде намагатися зв'язатися з вами по телефону, в месенжері вайбер або телеграм або електронної пошти протягом 3х робочих днів, якщо ми не зможемо отримати зворотний зв'язок, замовлення буде скасовано).

Гарантія:

На електронні прилади діє гарантія 14 днів із дня купівлі.
Якщо куплений вами товар виявився неякісним із найрізноманітніших причин, наприклад:
*заводський брак (поломка внаслідок заводського браку, що погано працює товар);
*Несправні окремі частини й елементи;
*дефекти іншого характеру, що не дають змогу користуватися товаром у тій мірі, у якій це необхідно тощо.
Вам необхідно зв'язатися з менеджером з теефоном 0636051181, пояснити проблему та повернути товар для перевірки.
За результатами перевірки якості, якщо брак підтвердиться, Вам повернуть гроші або обміняють товар.

УВАГА! Строк обробки відправлення замовлення ДО 3-х РОБОЧИХ ДНІВ!

Мінімальна сума замовлення: 200 грн.

Доставка замовлень ПЛАТНА за тарифом перевізника НОВА ПОШТА (калькулятор) або УКРПОШТА (калькулятор).

БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА при замовленні від 500 грн - НОВА ПОШТА (склад-склад), УКРПОШТА (склад-склад Стандарт).

Всі замовлення ми доставляємо на відділення "Нова пошта" або "Укрпошта".

Термін обробки замовлення до 3 робочих днів.

Замовлення які зроблені після 16.00 останнього робочого дня і у вихідні дні, будуть оброблені в перші робочі дні !!! Субота та Неділя вихідний!

Термін доставки замовлення залежить від віддаленості населеного пункту від обласного центру. В обласні центри, як правило, посилки приїжджають за добу (НОВА ПОШТА).

Після надсилання замовлення в той же день відбувається розсилка SMS з номером накладної.

Після прибуття на відділення "Нова пошта" та "Укрпошта" замовлення зберігаються там 7 робочих днів, а потім автоматично повертаються до нас. Ми не можемо продовжити термін зберігання посилок у відділенні, зважайте на цей факт при замовленні.

ОБОВ'ЯЗКОВО вказуйте прізвище або номер замовлення у коментарі до платежу! Це прискорить обробку замовлення.

Після оплати, для прискорення обробки платежу, напишіть нам на вайбер або телеграм +380 (63) 605-11-81 або передзвоніть і повідомте номер замовлення або прізвище та суму платежу (заздалегідь дякуємо).

Якщо обрано ПІСЛЯПЛАТУ  "НОВА ПОШТА" або ""Укрпошта" то клієнт платить за пересилання грошей назад.

Тариф Нової пошти: 20 грн. + 2% суми замовлення.

Тариф Укрпошти: 1% від суми замовлення, але мінімум 10 грн.

 

БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ВІД 500 грн 

  МІНІМАЛЬНЕ ЗАМОВЛЕННЯ 200 грн.                                

 

Правила замовлення та відправлення товарів.

1.       Ми не відправляємо замовлення без підтвердження клієнта. Кожне замовлення має бути підтверджено клієнтом протягом 3 робочих днів. Якщо немає зв'язку по телефону, ми надсилаємо письмове повідомлення. У випадку, коли від клієнта немає відповіді, через 3 робочі дні замовлення буде скасовано.

2.        Клієнт буде заблокований або його замовлення може бути скасовано у разі поганої історії взаємодії з клієнтом, а також у разі разових або систематичних дій клієнта, таких як:

- не забрані замовлення з пошти (автоповернення)

- клієнт не бере трубку, не відповідає на повідомлення

- робить замовлення під різними іменами, телефонами та не забирає товар

- також інших неадекватних дій клієнта.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner